GEOGRAFI.



Sitter med mina geografiböcker framför mig. Ska ha prov på tisdag. Har pluggat lite i veckan och så sitter jag med det nu med. Känns riktigt bra. Jag brukar aldrig plugga. Haha. Fast jag verkligen borde? Men nu har jag tagit tag i mig själv.

Jag drömmer mig bort. Att jag fått jobb på Lager157. ÅH. Fan vad kul det skulle vara. Jag ser mig själv gå omkring där i butiken o vika kläder och hjälpa kunder med o hitta kläder. Även stå i kassan!!! Fan vilket drömjobb.
Hoppas de hör av sig nu i veckan (läs: imorgon, haha) så jag får ett svar. Antingen eller liksom. Åh.

Tillbaka till verkligheten. Nu ska jag sätta igång med Geografin på riktigt. 
Pluggar väl en timme, sen blir det att lägga sig i badet för att sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0