sommarjobbis.




jag och nollebollis just nu!

Vet att det är segt med uppdatering men det kommer bli bättre, promise!
Men såhär ser jag ut idag dårå. Och jag jobbar ju på den så kallade ''prova på veckan'' som är ute på F13. Och då var det några barn som anmält sig men inte dykt upp. Och då fick min bror vara med! : D jätte kul ju! Vi kommer inte vara i samma grupp, men ändå! 

Han är helt excited för att IFK kommer på onsdag och då kommer man få en spelare som ''coach'' för varje grupp. Så det ska bli kul. Vissa får ''coacher'' från basketlaget Dolphins också.

Vi gick upp ganska så tidigt. Bussen kommer inte fören 8:40. Men igår stressade jag som en IDIOT och det vill jag inte göra om haha. Men skriver ett inlägg sen när jag kommer hem! : )

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 16:14:47
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0