Onsdag den 8 augusti.



Ännu en dag avklarad av min sista arbetsvecka.

Tiden går så himla fort, helt sjukt. Kommer ihåg att jag tänkte att fyra hela veckor, hur skulle jag orka med det? HAHA. Men gud vad jag trivs. Som fisken i vattnet. Brukarna är så himla goa och personalen likaså. Åh vad det är kul! Kommer kännas lite sorgligt och lämna dom, men ändå skönt heh..

Idag på min lunch så kom mormor förbi och hämta upp mig. Vi åkte till Ingelsta och satte oss och käka där. Väldigt trevligt. Min lilla mormor ♥ Tack kära du!

Just nu ligger jag i älskade soffan och bara degar. Åh så skönt. Känner mig väldigt duktig som cyklar fram och tillbaka till jobbet. Plus poäng där! Det är nog därför jag blir så seg sen haha. Så nu ska jag lägga mig och blunda ett tag. Skriver sen igen! : )

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Josi

såå duktig är du!

2011-08-10 @ 18:20:06
URL: http://ottolias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jossan, du vilar lite för länge bara... jag ropar och ropar men inget svar suck

2011-08-10 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0