I miss you guys and that we had together.



Fy fan. ÅH. Är så jävla trött.
Vill bara krypa ner under täcket igen och skita i allting. Jag är inte ledig NÅGONTING innan skolan börjar. FATTA?! Ärligt talat så känns det inte som om jag haft något sommarlov. ALLS. Läste nyss en tjejs blogg då hon skrev att hon jobbat och nu är hon ledig veckorna innan skolan. Blir så jävla irriterad och avundsjuk! HAHA. : (

Visst, det är härligt när lönen kommer in och så på kontot va men ändå hallå. Och varför ska det bli bra väder då jag jobbar? Varför kunde det inte varit bra i början av sommaren?! Grrr, så irriterad!

Ska lägga mig i badet nu och tina upp. Fryser som fan. Sen blir det och fixa sig! Kanske slänger upp cam bild/er här sen om jag hinner! Hihi.

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0