FÖRSTA AUGUSTI.



Det har varit en sån skönt dag. Jobbet gick ganska så snabbt. Och jag cyklar ju dit så det är så himla smidigt. Går mycket fortare än och åka spårvagn runt halva stan! 
Mamma lagade lite kina inspererad mat idag. MUMMA. Vi grillade kyckling på spett och till det blev det ris och typ som en jordnötssås! Riktigt gott. Blir bra lunchlåda imorgon haha! ; )

Ska läsa lite i boken Elsas mode som jag fått låna av ottoplutten. ♥
Jobb imorgon igen dårå. Får se om jag hinner ta någon/ra cam bilder och slänga upp innan jag drar! Vet att bloggen inte alls är rolig nu, men det kommer bli bättre. Jag lovar! : )

JUST DET, GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIN BILD
HÄR!
Man kan gå in och rösta en gång om dagen så jag skulle bli så LYCKLIG om ni tog er tiden (några sekunder?) och rösta på mig : )

SOV SÅ GOTT MINA FINA, PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: sandraf- everything about my life

vad kul att du är med :)

2011-08-01 @ 23:28:22
URL: http://ssandraaf.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: oj tack snällla du :D

2011-08-01 @ 23:47:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0