mollys valpar del 1.

Är lite rastlös och har kollat in gamla bilder på den stationära datorn. Och då såg jag bilder från mollys första kull, hennes första valpar. Det var en fantastisk upplevelse. När hon födde var jag i skolan så när jag kom hem låg de alla på rad och tuttade. Molly var så stolt, och jag likaså över henne! Hon är awesome ♥

Så tänkte visa bilder från första och anda kullen. Den första kullen är blandning mellan jackrussel och jackrussel/cavalier king charles spaniel.








bam, första av de fem valparna.

pia, den enda tjejen.





















från vänster; Pia, Azlan, Nemo, Bam & Bosse
På de här bilderna är de bara några timmar gamla ♥

FYRA VECKOR.

Bam.

Bosse Bonus.
Vi kallade honom Bosse Bonus för att veterinären på ultraljudet sa att det bara skulle vara fyra valpar. Men sedan ploppade lille Bosse ut som en extra bonus! Hihi....









Nemo.

Pia.





Azlan.

våran älskade vackra lille bonus! ♥







dessa små änglar... ♥ ♥

CA SJU VECKOR









Hittade bilderna på mammas facebook, tur det! ♥

Det här är de enda bilderna vi har. Vi hade från vecka 1-7 på våran andra dator som kraschade. Så det är synd... Men här är pluttisarna fyra veckor. Halva tiden som dom ska vara vid köp.
Det är så himla roligt med valpar. Helt fantastiskt. Men det är mycket jobb. Den här kullen hade vi i mitt rum. Och varje morgon när jag gick upp (från de var fyra veckor och uppåt) och släppte ut dom på baksidan och satt där och åt frukost så dom fick leka av sig i gräset.

Man måste hela tiden vara med dom, gosa och så så de blir sociala. Men det är inga svårigheter hehe. Skulle kunna göra det tusen gånger om. Gud vad det är roligt. Och det som är vädligt kul är att sedan ha kontakt med köparna. Vi har bara fått höra att vi sålt helt fantastiska, lugna, sociala, kelsjuka valpar!

Oj, blev väldigt långt inlägg, hehe.. Ska ta mig en liten paus och sedan gå på kull nummer två! : )

XOXO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0