sovdags!

Ligger i sängen och ska försöka sova. Upp tidigt imorgon. Orkar inte med skolan....
Börjar 8:35 och slutar vid 15:40. Men jag ska gå lite tidigare från lektion för jag ska nämligen på intervju! Ihh!!! Det är angående sommarjobb på ett äldreboende i sandbyhov området. Hoppas verkligen att det kommer gå bra...
Och efter det ska jag iväg till vanessa som ska klippa och färga mitt hår! Ska göra massvis med ljusa slingor, kommer bli hur bra som helst!!! Sen hem o äta, plugga och sova, haha...

Så, sådär ser min morgon dag ut! Kommer vara sjukt segt och gå upp så tidigt eftersom man blivit så van vid att sova ut. BUHU!! :( Önska att lovet var en vecka till. Det var riktigt skönt...


zaide, världens finaste!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0