say you love me.

såhär gullig är jag just nu rå!
p.s på bilden ser håret väääldigt orange ut. ska ha i lite silvershampo nu när jag badar och hoppas på att det lugnar ner sig, hehe. men på bilden är det överdrivet!

Sprang ganska mycket faktiskt, Duktig tjej!!!
Kom in och typ vände direkt för var tvungen att ta ebbs and molls på en sväng. Och äckelpäckel molly rullade sig i världens äckligaste ... BAJS. E-u-w!!! Så duschade av henne. Hur äcklig får man vara liksom?!?!

Ska själv lägga mig i ett bad nu. Raka och skrubba mig! Ah, så skönt. Sen ska jag titta på big brother och sedan nanna kudden.

AJUSTE, en sak som jag fick reda på idag. Jag hade en bokresention (?) för några veckor sen. Hade inte läst klart boken men kände det att det gick ganska bra ändå.. Fick reda på vad vi fick idag och jag fick MVG!!!!! Herregud, kan inte fatta... Hon tyckte att det var det bästa jag någonsin skrivit, haha. BÄST.

Badet kallar mina vänner. Skriver godnatt sen! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0