mollys valpar del 2.

Nu tänkte jag skriva om mollys andra kull, även den senaste. DÅ var jag med när valparna föddes. Fan vad häftigt det var. Helt fantastiskt. Och min molly var SÅ duktig!!! Min älskling... ♥
Hanen som vi parade med var Chihuahua. Så valparna blev jackrussel/chihuahua. Världens bästa korsning. Fan så fina de blev!!!

ebba och elsa
från vänster; ebba, stina, pia junior, snobben, smulan och elsa.
Snobben, den enda killen, haha...
Smulan, den minsta av de alla. Därav namnet hihi.
Ebba, min älskade fina ebba ♥
Elsa. ♥
Pia Junior. Eftersom hon ser ungefär ut som Pia i den förra kullen så fick hon heta Pia Junior, PJ helt enkelt!
Hittade ingen bra bild på Stina. Så får bjuda på dom här..
''Moster'' Freja blev lektant medans molly vilade.
en liiite bättre bild på Stina, hahah....
elsa och jag hihi.
Här är de mellan 4-7 veckor. Vet inte riktigt... Ibörjan av kullen så var våran kamera trasig. Så då tog vi inte några kort men de här får duga!




PIA JUNIOR.

Lilla lilla älskling....

PJ blev inte såld lika fort som de andra. Vi hade kvar henne en extra vecka tror jag. Jag fäste mig vid henne väldigt mycket. Hoppades på att vi skulle behålla henne. Hehe. Då hade vi inte Ebba. Ebba hämtade vi senare av en köpare som inte kunde ha kvar henne. Så tänk om vi behållt PJ? Och sen fått tillbaka Ebba. TUR, skulle gått miste om världens underbaraste...

Kommentarer
Postat av: Linda Wikström

riktigt söta! :O

2011-04-28 @ 22:29:56
URL: http://liindawikstrom.blogg.se/
Postat av: sara

ååh harre jag smälter..

2011-04-29 @ 12:23:09
URL: http://saranderzone.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

så fina! tack för vi köpte världens underbaraste valp av er :) blir lite sugen på en till... hihi. men tiden får avgöra! :D <3

2011-04-30 @ 11:06:31
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0