lugn fredag.

ÄNTLIGEN FREDAG!! WOOOHO!!!!
Fan vad skönt det är med fredag. I freaking LOVE it. Mmm... Idag skulle jag egentligen jobbat, men det blev inget av. Lilltjejen hade kräkts hela morgonen : ( Stackars liten! Men ska jobba några hela dagar på påsklovet. Det ser jag fram emot. Hoppas vädret håller i sig och att det slutar blåsa så kan man gå ut med vagnen och gunga lite! Aww! : D

I helgen ska jag verkligen inte göra någonting. SÅ SKÖNT! Eller jo, plugga och städa rummet, haha. Men förövrigt bara chilla. Inget party för mig inte. Skönt o vila upp sig! Har ju partajat två helger i rad så! haha. Men redan nästa helg är jag nog på G igen!

Ikväll blir det bara gos. Maten är på G. Sjukt gottttt. Potatisgrattäng, kött och sallad! MUMMA. Sen blir det såklart fredagsmys framför tv:n, heheh... Ska sova ut imorgon. Ska bli obeskrivligt SKÖNT. Äe, nu ska jag umgås lite med la familia! ♥

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0