livet leker...

Fy fan vad allt känns bra nu.
När jag är ute och går med j och vagnen så ringer min telefon. Kände inte igen numret men svarade ändå. Så var det en jätte gullig kvinna i andra luren som erbjöd mig sommarjobb! Och på tisdag ska jag på intervju!!!
Fy fan. är SÅ jävla glad nu!!!!

J somnade när vi var ute och gick i vagnen, gullet ♥ 
Hon sov i någon timme men vaknade nyligen till. Då värmde jag en flaska välling åt henne som hon snabbt drack upp. Hehe. Märkte att hon fortfarande var lite småtrött så la henne i vagnen igen och gick fram och tillbaka. Vipps, nu sover hon som en liten prinsessa.

Ska läsa lite tidningar och bara ta det lugnt nu. Det förtjänar jag! : )

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(svar)



Japp, jag mena översriften. :) <33

2011-04-20 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0