känner ni ruset?!

Idag har det inte hänt så mucho. Vaknade och degade här heeela förmiddagen. Har blivit värsta sims2 nörden! Haha. Spelade lite av det och sedan såg på tv. Men sen tog jag tag i mig själv och mötte upp mormor och company och tog en riktig långis! Helt underbart i det här underbara väder! Det var ju skit varmt! ME LOVE.

Imorgon ska jag följa med mormor och handla på förmiddagen. Sen hem och städa rummet (om jag orkar haha, så sjukt tråkigt o städa.. det blir aldrig av!) och chilla lite. För sen frammåt kvällen blir det grillning med lovisa och linda! Trevligt trevligt... Men det blir inte så sent, åker väl hem runt elva - halv tolv för på onsdag ska jag jobba hela dagen. 

Så ser min morgon dag ut! Ska titta lite på tv och kolla runt. Känner mig inte så trött så ska sitta här o bli det, haha.

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: maj

(svar)

hahah yesbox! skit fina bilder ;) <3

2011-04-19 @ 20:35:56
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: maj

(svar)

hahah yesbox! skit fina bilder ;) <3

2011-04-19 @ 20:35:57
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0