home, sweet home ♥

När jag kom hem så fanns det mat på bordet. Skit gott! Kött, potatis, sallad och beasås! Min favorit.
Nu känner jag mig heelt slut. Herregud, haha. Det är ju inget fysiskt ansträngande man gör. Men att sitta på ett golv flera timmar och leka känns väääldigt segt tillslut! Tur att vädret blir bättre nu. Var ute och en liten promenad med henne, så det var skönt att komma ut!

Imorgon är det samma visa igen. Ska jobba halva dagen. Ska vara där mellan åtta och halv nio. Så ska lägga mig väldigt tidigt ikväll, DIREKT efter bigbrother, haha. Eller om jag skiter i det? Igår gick jag och la mig vid ett och gick upp vid sex. Blev inte så många timmar sömn och det kändes!

Nu ska jag bara slappa i soffan, fan vad skönt det är att vara hemma!!!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0