hej på er!

Vaknade väldigt tidigt för o ha varit ute igår... Vaknade vid kvart i tio. Kände mig pigg och magen kurrade så gick upp och tog mig lite frukost. En kopp te, det behövdes! Rösten va bara liiiiite risig efter allt sjungandes (skrikandes haha? ; )) så det satt riktigt fint med en kopp te, mihi. Sen har jag bara suttit framför tvn och datorn! Skönigt värre...

Mamma håller på o städar här hemma, pappa också.. Så blir lite sugen, eller inte sugen men det behövs ju, att städa mitt bombhål. Det ska jag göra efter maten. Punkt och slut! Skönt o få det gjort.. 
Känner mig inte särskilt pigg på o göra något alls idag, haha. Så ska bara ta det lugnt. Vill ta en långis sen med hundarna i detta härliga väder. Ska se till att ta med mig kameran då o ta lite nya kort! : D

Nu ska jag hjälpa mamma med lunchen och efter jag har smält maten så ska jag städa rummet till dunkande musik! Woho..

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: BY.NATTA

kika gärna in i min blogg!

hoppas du har en bra dag!

kram

2011-04-17 @ 14:33:50
URL: http://bynatta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0