bortkastad dag...

OH irriterande.
Sist jag skrev så hade jag så jäääävla ont. Kurade ihop mig i sängen och såg på Bambi. Mysig film det där! Sen somnade jag och vaknade vid fem, sex typ... Fortfarande ont?! Så gick typ o deppa hela kvällen. Haha. Kollade på tv och spelade lite sims2, gamla goa tider!

Ingen söndagsångest här inte! FÖR JAG HAR LOV!!!! Så jävla underbart skönt. En hel vecka. Det behövs! Så jag städade inte rummet idag. Men kommer vara hemma själv imorgon så då drar jag på högsta volym och kör gärnet. Hoppas det är lika fint väder imorgon så jag kan ta en riktig långis då...

Ska kolla runt på lite bloggar och så nu. Sen ska jag sova. Hoppas på en bättre dag imorgon....

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0