ebbs and molls...

.. ligger nu nedanför mina fötter tätt intill varandra.
Blev inga naglar fixade, haha. Orkade inte. 
Tog en sväng med ebba och molly. Har borstat tänderna och fixat och donat och är redo för o sova nu! Så som jag alltid skriver så ligger jag nerbäddad i sängen! HAHA. Det skriver jag typ aaaalltid när jag skriver på kvällen?! ''Ligger nerbäddad i sängen'' - så tönt...

Kort dag imorgon. Skönt det. Vet faktiskt inte vad som händer och sker imorgon efter skolan? hm.. Men på lördag blir det (förhoppningsvis, i keep my fingers crossed!!!!) fest om allt blir som planerat. Firar in våren hallå! Då måste man ju förfan slå på stort, hahah...

mina älsklingar och sen en godnatt puss från mig hihi!

PUSSEN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0