bad uppdatation..

.. i know!
Tänkte skriva ett inlägg innan jag drog iväg till stan men det blev inte så! 
Idag har jag varit på stan dårå med stina fina! Vi luncha på Peking House och gick sedan runt på stan och kolla lite. Väldans trevligt! Hittade lite grejer minnsan..

Imorgon är det påsk! Haha. Jag, pappa och bröderna ska iväg till mormor på påsklunch! Mamma jobbar så hon missar det : ( Men på måndag ska VI bjuda mormor på påskis och då är vi hela familjen, yey!

Så imorgon kommer det bli bättre uppdatering. Kan skriva lite från mormor och så och ska VERKLIGEN försöka hinna med ett eller två inlägg innan vi sticker dit! Som är vid halv två, haha. Ska hinna duscha och så och man vet aldrig med mig! Men ska som sagt göra mitt bästa...

Nu ska jag sova : )
Jag vill inte att lovet ska ta slut. Får smått panik. Man borde ha påsklov två veckor?!?!
Det är ju bara att bita ihop, säger dom. Jaja, försök och sätta dig in i min situation!!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0