20110413

Nu sitter jag här med svenskagrejerna bredvid mig. Ihopfällda dock. Ska sätta på lite musik här på datorn och sedan börja plugga. Woho. Känns ändå OK?! Hihi.
Det är bara att göra det här så blir det chill på lovet, gaah. Längtar!

På lovet ska jag åka till Linköping med de allra bästa, lovisa och emelie. Vi ska shoppa, gå i gamla stan (heter det så? haha (a) ), luncha och ba MYSA. Njuta av varandras sällskap helt enkelt! Ett par sjukt härliga brudar det där så kan inte bli bättre känner jag! LÄNGTAR! Ska bli kul att få in lite nytt i garderoben då också, meheheh. Kommer ju jobba några dagar på lovet så det blir en liten slant att shoppa för! YES! : D

Sen ska jag göra klart bajs naturen. Och vara med saknade rebecka, vi sa det att vi ska ses och catch up! Har en heeel del att catha up med! Sen ska jag också hälsa på saknade farbror och diana. Ska bli kul! Evigheter sen man såg dom! Såååå, så ser mitt lov ut! Och mycket sömn såklart! ; ) Kanske kan klämma in något partaj också? Skulle vara kul...

Hoppsan, nu blev det mycket text! Hehe. Ska sätta igång med pluggandet innan jag tröttnar haha.
Slänger upp en bild för att göra inlägget lite roligare! ; ) PUSS.


Turkiet. Fan vill ha värme och neger kropp NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0