Utvecklingssamtal...

Japp, kom nyss hem från ett sådant!
Men det gick ju suverränt! ;-)

Idag har inte hänt så mkt.. Va i skolan, jag, emelie och isabell for ner till stan o luncha på donken, hahah. Usch för brockolisoppa, vem fan tkr det är gott liksom?! ae, det blev donken ni!
Sen efter skolan var jag och träffa mina bästa tjejer. Vi satte oss på Fräcka Fröken och fika o snacka skit! Va ett tag sen jag träffade dom.. Vi gick på samma skola förut och var hur tighta som helst. Men har glidit ifrån varandra pga olika skolor. Men vi gör så gott vi kan för att catcha up med varanra! :-D
Är sjukt glad att jag har er tjejer, mina barndomsvänner <3

Hade faktiskt tänkt att gå ut o springa nu, sen blire att käka tacos! sjukt nice. Sen blire nog lite plugg på det.. ao..
Tjingtjong i kartooooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0