promenix with tha doggies!

Igår så slutade jag tidigt från skolan så jag och mamma åkte till josefine (hon har köpt en valp från våran senaste kull!) och skulle ta en promenad. Det är så roligt att man har den kontakten med köparen så man får se hur hunden ser ut och utvecklas! :-D
Vi har även behållt en valp från samma kull, det är en blandras med jackrussel och chiuhuahua, KLOCKREN blandning! 
Så vi tog med oss våran ebba och träffades vid josefine och tog en skogspromenad! väldigt trevligt! tyvärr skulle mamma iväg och jobba vid två, så det blev en snabbis. Och jag tog självklart med mig kameran, men batteriet var typ urladdat! gaah.. fick några bilder iaf, det är sjukt svårt att ta på dom också haha. Dom är precis galna o springer runt. Men jag tog mig friheten och tog några bilder från josefines blogg också, hehe! :-D
så här är puppisarna! <3

hahah, jag försökte få ett gulligt kort på dom när dom sitter bredvid varandra, men nej nej. här vägrar vi att sitta still!









här är några bilder jag tog med kameran:

hahah, ser ut som om elsa klappar tassarna!










Det blev några bilder ändå! :-)
Nu är jag ledig torsdag och fredag. SÅ SKÖNT! 
imorgon ska jag bara chilla, plugga lite o sådär. Sen på fredag blir det nog party med isabell&emelie.

PUSSSS :*

Kommentarer
Postat av: isabell<3

loveyou<3

2010-10-07 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0