F R E D A G !

Hejhejhej!
Är ledig idag också, fan vilka segobert dagar! Igår gjorde jag ingeeeenting! skönt ioförsig.. såg på film, Balto. Haha. Älskar den filmen. Alltid när jag och min lillebror var ensamna hemma med pappa när mamma jobba någon kväll, så köpte han alltid mys och så såg vi på Balto, hahah! Och jag som är så jävla käsnlig sitter o tjuter, än idag! HAHA!

Jaha ni.. Skulle ju gått på fest med isabell, men det blev ingentingggg.. Så nu har jag inga speciella planer planerade.. Kanske hittar på någonting med rebecka. Meneee, det är sådant som märks! :-D
Annars blir jag nog hemma o myser. Mamma o pappa skulle laga asgod mat så hahaha... (a)

Vad ska ni hitta på ikväll då? :-)

Puussssssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0