vildsvin...

Stina åkte hem förut, vid tolv ungefär. Då gick jag ut med hundarna. Tog en sväng som jag inte tagit förut. Och ebba och molly står o luktar och typ äter på något. Jag orkade inte bry mig, tänkte att det va bajs eller något o att dom skulle få duscha sen när vi kom hem. Så jag forsatte att gå för dom brukar komma sen om man drar till en bestämd busvisling! hahah. Men dom kom inte? jag stod säkert och väntade i fem minuter. Och det är ju länge ba att stå och vänta liksom. Sen kommer Molly upp för backen med ebba i täten. Och Molly hade något stort i munnen. Först trodde jag att hon hade en död fågel, så jag vråla loss. Men hon ba kuta vidare och kom närmre och då såg jag att det var en klöv!
När vi va hemma så släppte hon den. FY FAN VAD VIDRIGT! så jävla äckligt. Men molly, hon var ju jätte stolt och ville ta med sig den där in! hahah fy fan...

kolla vad stor?!



tycker att det är så jävla vidrigt!! blir ju fan rädd också! hahah

Kommentarer
Postat av: majaalshorn

SV lördag: hahah tack kusin!

jag vill ju det men jag hittar inget :O <3

2010-11-13 @ 16:45:32
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

OH FYFAN! jag hade dött. så jävla vidrigt!

2010-11-14 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0