tired as hell...

Är trött o har ont i huvudet. Gick genom regnet med ebba och molly och hämtade noel! sjukt irriterande. Hundarna drog, håret kom i ansiktet på mig och det regnade och blev blöt! :-(
haha, så jävla jobbigt!
Stina kommer hit och sover ikväll! yeeeey! <3 sjukt länge sen jag träffade henne! 
Pappa är och handlar nu inför kvällen. Vi ska äta kött med potatisklyftor, beasås och sallad! MMM! så jävla gott. Han köper nog chips och så också, höhöh... Så ikväll blir det en lugn kväll, skönt. Vi ska nog titta på ''idol'' och ''cirkus möller''. Jag bara älskar ''flickorna på klitteholm'', heter det så? haha dom där tjejerna på stallet! Fy fan vad man garvar, aja.. :-)

Kommer nog skriva lite under kvällen också!

Vad ska ni göra ikväll då? :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du skriver så mycket om mat och att du är hungrig, jag undrar: är du matfixerad??

2010-11-12 @ 18:28:45
Postat av: JOSEFIN SVARAR:

OM jag är. jag äääälskar mat. äta bör man, annars dör man!

2010-11-12 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0