push it to the limit..

Idag på gympan hade vi hinderbana. Dööda mig! hahah. Fan vad det var jobbigt! Men jag kämpade på! (a) 
Efter gympan kom bästa mamma o hämtade mig! Fy faan vilket väder!! Så det blev ingen långis med hundarna där inte! hah! Men jag och mamma kissade av dom, tog en liten runda. 
Jag fixar något o käka och nördar tvn. Sen lägger sig mamma o vilar i sin säng. Så jag joinar. Och sen vakna jag upp NU?! Känner mig hängig o lite förkyld. Vädret påverkar mig så jävla mycket! Man blir ju typ små depp?

Mamma är där nere o lagar mat. Ska ner o hjälpa henne! :-) Sen ska jag nog plocka lite i rummet o fixa naglarna! Måste ba springa in till karin o fråga om jag kan få låna några tandpetare! hahah. Ska göra svart på topparna o sen har jag tänkt att göra en sak med lite guld, det blir nog nice! :-)

Fy faan vad skönt! Vi kommer inte att ha någon engelska denna vecka. Synd, för jag ÄLSKAR engelska läraren och engelska. Men sjukt skönt att man har sovmorgon till 11:05 imorgon!! :-D

Kommentarer
Postat av: majaalshorn

sv: japp ålands resan var helt super! men fy fan när vi åkte över vraket!!!! :S iiii (A) x) <33

2010-11-09 @ 17:54:37
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: majaalshorn

ja shit vad det har blåst i dag, jag blåste ju fan nästan bort här ute i ödemarken när det inte finns några hus som skyddar. Och gud så skönt att få sova till 11 :O <3 lyllo säger jag bara! puss och kram <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-09 @ 21:24:57
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0