i cant be tamed...

Tjollavippen alla glada gossar o töser där ute! ;-)
Idag är det fredag ja, Det är sjukt hur fort lovet har gått! Känns som om jag inte gjort nååågonting! Har varit ganska mycket med ellen och jennt, och det gillas grovt! <3
Men som sagt, fredag idag. Vad ska hon hitta på idag då undrar ni, jo. Nu är det såhär. Att idag kommer min lilla (eller lilla o lilla, hon är 12! Men hon beter sig verkligen inte som en 12åring. Hon är så mogen av sig så man skulle kunna tro att hon är 14! Tur det, hahah!) kusin hit!! :-D Ska verkligen bli jätte roligt! Vi ses inte så ofta för att dom har flyttat till vadstena! Så det är alltid roligt när hon kommer på besök! :-)

Hon kommer inte fören vid sex/sju ikväll så jag har planerat in lite saker jag skulle vilja hinna med!
  • Städa rummet.
  • Ut o springa.
  • Sola.
  • Duscha
  • PLUGGA!
Den sista punkten känns hemsk!! Orkar verkligen inte! Ohhh... Varför är man inte en såndär skolgalentjej!? Finns ju så mycket annat som är roligare, heheh....
Ae, ska snart slita mig från datorn. Är ensam hemma o måste drao ut med doggarna! Så sjukt jobbigt. Vi har fyra hundar så måste ta dom två och två i olika omgångar, bläääääää.

Här är bilder på mina fina flickor!

Molly <3

Molly & Zaide <3

Freja som pappa jagar med!

Och min ebbisen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0