home&cuddle! <3

Kom hem för någon timme sen. Har inte gjort så mycket. Inte ens ätit? Ska göra det snart... Hungrig som faaan!
Men mamma låg i sängen och löste korsord. Och då var såklart hundarna där o compa. 
Molly gick i barndom. Hon tog en av liams kuddar och började ''tutta'' på, medans hon trampade med tassarna! hahah. Hon är så jävla söt, fast hon själv är mamma till elva fina valpar så blir hon själv en liten valpis ibland!

Tog lite bilder medans vi gosade! <3

HAHA jag är sjukt ful på bilden. Men fan, jag diggar den!

njuuuuter till max! hahah, min älskling!! <3

HAHA, min överläpp är ju helt ihoptryckt och lika så ebbas nos, hahah!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

precis som elsa! tuttar på allt och ligger och trampar :D

2010-11-14 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0