första advent!

Tro det eller ej, så gillar jag faktiskt vädret! Men nu är det ju överdrivet?! För några dagar sen när det var mycket snö och solen sken tyckte jag att det var OK! så lättare att ta ut hundarna och allting! Men nu, det blåser o snöar och allt är ju kalabalik?! ae, gillar inte!

Igår så var jag och mina tjejer hemma hos filip på lite ''chillkrök'' som dom kallade det för? haha. Men det drog igång ordentligt och var väldigt roligt! Träffade trevligt folk och såklart mina bästa tjejer, alldeles för länge sen! <3
Ellen försökte skicka bilderna till mig via msn, men det gick inte?! Men vi ska träffas i veckan så ska jag få bilderna i ett usb-minne. Då slänger jag upp bilderna! 
Jag hade fått till ögonskuggan aaaasbra! Tog dock inte så bra kort. Jag hade med mig kameran för att jag skulle fotta. Blev det av? - nej! Men som sagt, bilder kommer när jag träffat ellen! :-)

Vet att jag varit seg med att skriva o så. Har bara inte kännt fört'? Vill göra om bloggen. hahah. Är aldrig nöjd! (a) Vill ha en vit bakgrund och att det ska se fräscht ut! Någon som vill hjälpa? släng in en kommentar!


PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0