Feelin' Like A G6.

Är hemkommen från en handlingsrunda med mamma! Älskar tisdagar, så skönt med kort dag! Nu har man ju hela dagen på sig att göra saker liksom? ;-) hahah...
Jag och mamma har ätit lite. Det är ju ett sådant härligt väder, så vi har tänkt ta oss en långpromenad med hundarna! skönt! :-) tar nog med mig kameran och fottar lite, hehe..

Senare sen ikväll så ska jag och mamma, håll i er... Gå och träna! hahah..
Vi ska köra ett aerobicspass! Får se hur det går, hahah... Men ao, ska ge gärnet! :-D 
Ska börja träna nu, om det här känns bra och så, så ska jag köpa ett träningskort! Vill bli fit till sommar'n! ;-) och ett solkort! Är så jävla blek nu! Och orkar inte dra fram en stor feting solarium som vi har hemma. Plus att man måste sola fram och bak för sig! så det blir så krångligt om man ska göra det här hemma! Och det tar bättre på ''vanligt'' solarium också! Så ska bli fräääsch nu seru!

skriver sen efter promenaden! ha en trevlig forsatt dag, PUSssSSsS! <3

Kommentarer
Postat av: majjaalshorn

SV faster Maria!

haha man tackar man tackar (A)

kram på dig med ;) <3

2010-11-16 @ 18:06:59
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0