vet ingen rubrik.

Tjaaa..
Usch vad det är kallt ute. Hoppas det är lite varmare imorgon då jag ska sitta ute heela dagen, hehe. Mamma och pappa är påväg hem från jobbet nu. Yes. Pizza köper dom med sig, muuummmmsss! 
Jag ska ta mig en dusch nu. Sen när vi ätit och så ska jag åka upp till vånga! :-)
Vet inte vad jag och stina ska hitta på.. Hon pratade om att åka hem till en av hennes tjejkompisar och vara där och typ se film eller spela poker! Hahah, jag hoppas på det första för Poker är jag skitdålig på! :-D
Men vi ska ba ta det lugnt med andra ord, ska ju upp ganska tidigt imorgon och sätta igång with tha businesss!

Ska bli underbart att sova borta en hel helg. Skönt att komma från hem, skönt att komma ifrån just en viss person.
Var så länge sen jag och kurreburren sågs! Och verkligen umgicks liksom. PUSS på det. Hoppar in i duschen nu, tjingeling! :-D

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Stina

det blir hemmakväll hos mig istället, filmmys o svull så lägger vi oss skapligt.. :) <3

2010-12-17 @ 17:45:35
URL: http://stinaaman.blogg.se/
Postat av: majaalshorn

Myysigt! Hoppas ni får kul! :) och hälsa henne <3

2010-12-18 @ 09:19:31
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0