tredje advent.

Viiilken dag säger jag ba! Fy.. Min dag har bara bestått av PLUGG! är så jävla slut i huvudet så det inte finns. Mamma o pappa har hållt på o städa här hemma. Och mina bröder har retats och bråkat. Är sjukt stolt över mig att trots miljön har jag lyckats plugga så jävla bra! Är snart helt klar med arbetet. Har en analys kvar. Har skrivit om de tre revolutionerna. Så ikväll ska jag skriva rent det på datorn och sedan skicka till mangeee! ;-) haha.

Nu ska jag ta en välbehövlig paus. Ska göra mig ett par varma mackor och ett glas oboy. MUMS. Sedan ska jag nog glutta lite på tv. Och sen skriva in skiten i datorn. Vet ni hur stolt jag är över mig själv!? I högstadiet var jag verkligen en sån som liksom inte la så mycket tid på skolan. Gjorde aaalltid allt i sista minuten. Och hoppades på ett G. Och nu har jag verkligen tagit tag i mig själv för att få bra betyg. Jag var väärldens pratkvarn också på Victoriaskolan, men nu, lärarnas lilla ängel! :-D HAHA.

Känns så jävla bra att jag äntligen fått lite ordning på mig själv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0