snart JULLOV !

Idag gick jag upp extra tidigt ba för att gå till kyrkan för julavslutning. För egentligen har inte vi ettor något där att göra eftersom vi inte kommer få några betyg. Men jag åker för att verkligen få in julstämningen! Först kände jag ba neee, orka liksom. Men sen så övertalade linda mig så jag gav upp! SÅ nu har jag sminkat mig och ska ner o fixa håret och klä på mig. Sen drar jag!

IKVÄLL BLIR DET PARTY!!!
När jag slutar vid tolv/ett så ska jag hem och städa här hemma! Städa mitt rum och plocka lite. Sen kommer stina, och då ska vi börja fixa oss och äta och verkligen tagga till! : D Sen när vi är klara med allt det så drar vi på förfest hos en av stinas kompisars klasskamrat! hahah... SEN BLIR DET DEJAVU!
I'm so excited! : D : D

XOXO!
hur ser eran onsdag ut?! : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaaggaaaa deja vu josefin! ;)

vi kanske ses där! höhö

2010-12-22 @ 08:18:09
URL: http://marialoviisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0