put it down on me..

God morgon (eller ja, god förmiddag haha!). Vaknade nyss typ.. gick upp o kissade och sen la mig i sängen igen med datorn. Vill äta frukost men vi har typ inga pålägg?! Grrr... Jag vill ha en leverpastej smörgås med tomat o gurka på! haha. Ska ta en kopp te också. Vad brukar ni äta till frukost? Pappa är o handlar nyårs kläder med lilla noel. Han är ba för jävla söt! Han vill ha vit skjorta o slips! HAHA. Sååå jävla söt. Så det är dom o köper nu och jag hoppas att han köper med sig pålägg!

Nyår känns jääävligt surt just nu. Vill inte gå in på detaljer här. Men som sagt, hoppas det ordnar sig!!! Annars får jag väl joina mamma o pappa in till grannarna?! Uhhh, vill inte?! Panik...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0