Ny design och PLUGG..!

Tjabba tjena hallåå!
Nu är jag riktigt nöjd med min design! :-D en tjej vid namn jennifer fixade den åt mig, tack så mycket! Är riktigt nöjd! :-)
Älskade tisdagar..! Jag slutade skolan idag som vanligt vid 11:15 på tisdagar. Mamma kom och hämtade mig så åkte vi till ingelsta. Jag köpte ett par jeansleggings från Cubus och en tröja från Gina. Hade tänkt att ha på mig det imorgon så då kommer det nog upp en bild eller två, hihi! ;-) Vi lunchade på donken och när jag kom hem sov jag tvp timmar! hahah.. Blir så himla seg?! aja..

Just nu sitter jag och skriver rent mitt arbeta om EU. Det ska vara klart imorgon! Men det känns bra. Är typ klar.. Ska skriva lite på lektionen imorgon och sen lite när jag kommer hem och sedan skicka iväg arbetet till ulla! ;-D
Vet inte vad jag ska skriva mer? haha! (a)

slänger upp en bild för att inlägget ska bli roligare! ;-)


nyligen hemkommen från turkiet på bilderna. blond, brun och snygg!

jag vill verkligen ha sommar nununuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0