min shopping!


jacka från cubus som jag gått o kikat på länge! fick den för halva priset. ska ha den sen i vår då det blir lite varmare, mmm!

väst från gina, snyggt sen till vår!



två par leggings från newyorker för bara 128 kr!! de ena är sammet och de andra är ''vanliga'' med lite guld''pärlor'' på eller vad man säger, hehe.


två tröjor från ginatricot!


myströja från ginatricot!


småsaker: nagellackborttaging (h&m), ansiktsmask och halsband (lindex), armband och örhängen (ginatricot).

Det var allt! Ajuste, sen en tröja från Monki.. Har inte tagit kort på den för att jag har den på mig, hehe.Den är vit lite längre tröja med svart typ lite marinblå ränder, skit skön! Är sååå nöjd med dagen. Och vet ni vad det bästa är? Att jag har trehundra kvar! : D haha. Brukar alltid göra slut på skiten. Men nu har jag så jag kan fika eller göra vad som, skönt!

Kommentarer
Postat av: majaalshorn

Guuuud! Så snygg jackan från cubus var då! <3

jätte fina kläder kusin! (Y) <3

2010-12-27 @ 19:00:04
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

Ja visst är den!? så jävla nöjd att jag köpte den! : D

tack så mycket gullunge! <3

2010-12-27 @ 20:01:40
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0