min julafton..

Jag vaknade av att noel kom och väckte mig vid halv åtta. Då skulle vi få öppna ett varsitt paket. Jag fick ett franskmanikyr sett! Så nu är det bara att låta mina naglar växa ut. När vi fixat oss och så gick vi till mormor och åt julfrukost där, mums! Medans jag stannade kvar hos mormor så åkte dom andra hem och förberedde maten och så. Jag och mormor ba chillade och sen vid halv två åkte vi hem till oss och åt julmat. Faaaan vad julmat är gott! haha. Sen blev det kalle anka och efter det paket öppning. Mina bröder var heelt hysteriska. Dom fick ett ps3 och spel till och jag fick mig en egen dator! : D Känns såå jävla najs! Bara min min min...!

Har bilder på den stationära datorn som jag tänkte lägga in sen. Inga speciella, mest egopics HAHA.

Jag är riktigt nöjd över min jul. Hoppas ni är det också för eran! : )
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att sjunga för lillebror liam som fyller fjorton! Så imorgon blir det kalas, fullrulle på't ba! Stina sover då över hos mig så ska vi och shoppa söndag. MYS!

XOXO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0