mätt&belåten

Det var riktigt skönt att ta en promenad. Så undnerbart väder. Precis lagom kallt! Och dom blir så lyckliga när dom får dampa loss i snön. Herregud, dom springer som två muppar efter varandra, hah. Mina älsklingar! <3

När jag kom hem så bestämde jag och bror min (som har varit väldigt shysst nu påsistone?!) att vi skulle dela på en käbubrölle. Snäll som jag är traskade jag ännu en gång ut och gick o hämtade maten. Det var väldigt gott och nu är jag mätt och belåten : ). Ska nog lägga mig i ett bad, fräscha till mig lite. Mamma slutar vid fyra idag. Sen ska hon iväg och handla. Skulle vilja följa med henne. Skulle vilja ha liiiite lösgodis och någon tidning som jag kan mysa med sen ikväll? Hm.. Hoppas hon inte är på damphumör och får för sig att hon ska åka själv för det går snabbare då? hahah, lilla mamiii! : D Men söt som jag är ska jag nog kunna övertala henne!

Badet kallllar,

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0