kiss&hug..

Tog mig en tupplur. Nu måste hundarna ut igen, *suck*. Jobbigt att vara ensam hemma när man är sjuk, och att man måste ta ut dom alla FYRA alldeles själv. Visst kan man gå två omgångar men det blir så jobbigt.. haha. Det är ju bättre att ta alla och gå längre så man har det gjort än att gå två kortare, right?! Och Liam (min lillebror tyvärr..) den snorungen hjälper inte till alls! Om jag inte var hemma idag skulle det varit han som tog ut dom på sin rast. Och han kom hem idag också när jag log o sov med en kompis, och sätter sig och spelar tvspel?! Jag ba ''nu när du har en kompis så kan du ju ta ut hundarna'' tänkte att det blir ju lättare då! Då får jag detta trevliga bemötande ''käftet fetto, gör det själv'', hur trevligt är det?!
Och sån är han heeela tiden! Orkar seriöst inte med honom! Damp har han också.. HAHA. Stackars pojk, ett riktigt problem barn! :-)

Men ska klä på mig och ta dom på en längre runda, känns så mycket bättre då när man vet att dom varit ute ordentligt! Och sen när jag kommer hem ska jag ta mig något att äta! Blir väl älskade pasta&bacon, hahah. Orkar inte göra något avancerat hallå?! :o


XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0