just like a pill.

Nu har jag fart runt här hemma! Har dammsugit hallen, köket och mysrummet = hela undervåningen! Hah, fan vad bra man är då. Är färdig fixad och superduper redo för mys och ellenbellen!
Hon skulle åka om typ tjugo minuter och då ska jag ut och möta henne! : )
Vet inte vad jag ska skriva mer..? Kommer självklart att skriva sen när ellen anlänt! haha. Men har tråkigt nu.. Så har tagit lite bilder med camen som ni får stirra er blinda på! hihi!

Vad ska ni göra ikväll då gott folk? Fest? Hemmakväll? Tell me! : )


hur söt liksoM..?

Kommentarer
Postat av: majaalshorn

hahahha a typ samma bilder som du -.-, amen gud! De ser ju fan likadana ut!

(A)<333

2010-12-29 @ 17:02:20
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

haha, jag vet! precis så jag också tänkte när jag kollade din blogg! ; )(a)<3

2010-12-29 @ 18:49:50
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0