Julgransförsäljning!

Hej på er!
I fredags så tog jag och stina det väääldigt lugnt. Jag köpte med mig lite mys som vi gottade på! Men när vi vaknade var det andra bullar! Ut i kylan och sälja gran. Det var full rulle heeela dagen. Jätte roligt! :-D 
Det är roligt när det kommer mycket folk så man har något att göra liksom, så man slipper tänka på att frysa ;-)

Ikväll (lördagen) så var vi så frusna när vi kom in, jag tog mig en powenap och stina julpyntade (?) HAHA. Vi lagade sjuuukt god mat. Och såg på film med svöllis till. 

Nu ligger vi i sängen och ska snart gå upp. Stefan väcker oss imorgon vid halv åtta då vi ska upp och släpa ner 40 granar som han ska åka iväg med! men pengarrrrrrna rullar in! Bara idag har jag och stinat tjänat 850 kronor VAR! LYCKLIG! :-D

Pics from today!
lite bilder vi bjuder på! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0