feelin' crazy.

Sen ellen åkte hem och jag kom in från promenaden har jag bara degat här hemma.. Skönt det också men ändå segt, haha.. 

Jag kan inte fatta att det är Nyår snart?! Jag fick ärligt talat en chock idag då jag fick veta att det var den 29e, för nyår är ju den 31a?! Jag har ingenting inplanerat.. Har inte varit så engagerad i det hela så får skylla mig själv. Men fy fan, känner paniken inom mig! På tolvslaget vill jag vara med mina vänner och dansa in det nya året, inte med mina föräldrar? haha.. Smäller ärligt talat av....!!!
Det är väldigt många som ska på lokalfester som det inte finns biljetter till nu? Är det ingen som ska ha vanlig sweet hemma fest? haha.

Vetifan vad jag ska hitta på.. Mina föräldrar ska över till ett par grannar och äta gott och umgås. Kul o sitta med dom? Men då i värsta fall tänkte jag ta över mina tjejer hit, kommer ju inte bli värsta röjjarfest (skulle jag aldrig våga ha här hemma, haha!) men bättre det än att sitta o toffla sina föräldrar! HAHA.

Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0