bara 11 dagar kvar nu.. LÄNGTAR!

Vaknade nyss! Har ätit frukost.. Nu är mormor klar med ebbas overall! :-D Så ska klä på mig och ta med mig tjejerna och gå dit. Men hon sa att den inte blev så bra? haha.. Hon ba ''jag va lite slarvig, men den får duga tills nu''
haha! Men det blir nog bra! Hon ska ju ba ha på sig den för att inte frysa lika mycket! :-)
Och vi ska inte åka till strömma idag, gör nog det imorgon istället då vädret säkert är bättre. Men ska bli så kul att göra en sån overall till ebba i rosa!! :-D Kommer bli så grymt sött!

ae, nu ska jag o klä på mig sen traska iväg till mormor. Vi kommer säkert ba se film o mysa! hihi, lilla mormor! :-D<3
Men ska verkligen ställa in mig på att inte vara där så länge! Måååste verkligen plugga! blää... Whatevahhhh.... Men kanske skriver en rad eller två hemma hos mormor. Fast hennes internet är så segt, blir så irriterad då! haha. Men det är ju sådant som märks! :-D

PUssSSssSSssSsSs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0