v 24 (23+6)

Hej på er!
Nu känner jag att veckorna går riktigt fort. Men det gör mig inte ett dugg. I like it! Så imorgon går vi in i vecka 25 (!!!!). Känns så mycket och långt gånget, och om bara 13 dagar är vi nere på 99 dagar kvar till beräknad födsel, tvåsiffrigt. Alltså what!? Känns overkligt. 


Info från min app om den här veckan ♥ Bilden på magen är tagen idag (23+6).
 
Så hur har den här veckan varit? Jodå, lika bra som de innan lol. Men nu har jag börjat att kissa hela tiden känns det som. Blir kissnödig väldigt snabbt och ibland "akut", då när jag skyndar till toaletten behöver det inte vara alls mycket som kommer? Medans efter en stund kan det komma massor haha? Så nu vill jag alltid ha en toalett i närheten. Kissar alltid innan jag går hemifrån men det dröjer inte länge förrän jag måste på toan igen haha.. 

Jag känner henne mer och tydligare för varje dag nu. Några bristningar har jag inte fått vad jag sett (än så länge). Det står ju att det kan vara bra att smörja in sig med återfuktande. Vilket jag inte varit särskilt bra på. Har Niveas vanliga lotion som jag gjort ibland när jag känt mig torr. Men det är inte pågrund av graviditeten liksom? Min mage har inte blivit så hård och ''stram'' än, tror det är då man känner att det är skönt att smörja. Men den har ju verkligen poppat nu, eller hur? Hon är ändå lika lång som en linjal nu och väger över ett halvt kilo. Så jag har faktiskt köpt mig några ''gravid-trosor'', och de är sååå sköna och bekväma. 

Något som kommit tillbaka är tröttheten. Speciellt på kvällen. Är trött redan vid kl 19 fastän jag inte gjort något speciellt under dagen? Så nu när jag skrivet det här går ögonen typ i kors haha. Har blivit lite segstartad vid mornarna också. Men, om jag får det som jag vill och havandeskapspenningen går igenom så är mitt sista arbetspass den 8/6. Okej? En månad kvar liksom. Då ska jag bara strosa omkring här hemma och förbereda ankomsten för lilla B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0