Examenfirande & Lindö.

Hej på er!
Började dagen med att pressa lite vid poolen med lillebror innan det var dags att bege sig ut mot Stina för att fira hennes examen. Mamma och Adam jobbade ju tyvärr så det var jag, pappa och Noel som åkte. Det var jätte trevligt och bjöds på väldigt gott fika, ett riktigt tårtkalas! 


Lite blandade bilder från eftermiddagen. 
 

Efter kalaset så följde jag med pappa & Noel hem. Jag och lillebror tog med oss Ebba och Zoey ut på en långpromenad runt småbåtshamnen. Vi tänkte gå in till hundrastgården så de fick vara lösa och bada, men typiskt nog så var det folk där med stora skällande hundar. Så var inte sugen på att gå in haha. Som tur var så hade dom fått doppa sig lite innan. De är inga direkt badälskare, inte som vår gamla Molly var. ♥

När vi kom hem så brassade pappa igång med middagen som vi avnjöt framför fotbollen, Sverige mot Danmark. Är inte direkt intresserad av fotboll annars men ser verkligen fram emot VM nu i sommar, det ska bli spännande. Det var riktigt mysigt att hänga med dom, inte allt för ofta det händer nu för tiden. 


Bilder från den härliga kvällspromenaden. 
 
Vid tillfällen som dessa saknar jag verkligen själv att ha hund. Jag skulle verkligen kommit ut på fler promenader om jag haft hund, inte lika roligt att ta en powerwalk själv. Tur att jag har dessa sötnosar som jag får låna när jag vill ♥ För någon hundvalp är absolut inte aktuellt just nu haha, men for sure i framtiden! 

Nu är jag äntligen hemma med min älskling som jag knappt träffat idag. Han har varit sjuk så gott som hela veckan okså och sen jobbat hela dagen , så det har inte blivit mycket till mys. Men imorgon ska vi äntligen umgås ''på riktigt''! Vi + Nicole och Maximilian ska iväg till Sörsjön och glassa i solen. Vädret ska ju hålla i sig, så jag hoppas det inte kommer några dumma moln som det gjorde idag. Då blir jag galen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0