V 22 (21+5)


Lite info från min app - Preglife. Mer än 50% har gått nu!!!
 
Hej!
Snart har den här veckan också gått. Jisses. Nu tycker jag faktiskt veckorna rullar på ruskigt fort. Inget jag har emot dock, hihi. Halva graviditeten är förbi. Wopwoop. Hur mår jag då? Jo, fortfarande oförskämt bra. Foglossningen som jag kände ett tag har nästan blivit bättre? Känner inte den lika ofta nu när jag tänker efter. Men något jag känner mer och tydligare är min lilla B. Den känslan är magisk. Speciellt när hon får till en ordentlig buff. Känns fortfarande så overkligt faktiskt. Konstigt nog. Och då blir jag verkligen påmind när jag känner henne. Då kan jag inte tänka på något annat. Pratar jag med någon så är det som att jag försvinner bort, kan inte koncentrera mig på annat då. Tänker bara på att få känna henne igen och väntar på nästa buff. Och det stämmer verkligen det som står i appen nu, att när jag vilar, sitter eller ligger ner så är det då hon brukar ''vakna''.  Så nu så fort jag sitter eller ligger ner har jag alltid handen på magen haha. Tänk att hon har egen dygnsrytm nu!?! Lilla älsklingen ♥

Har inga direkta cravings? Inget jag ''dör'' för liksom. Men någon jag snöat in mig lite på är cocktailstomater, de ska gärna vara lite hårda och söta, men samtidigt sura haha. Och halloumi?! Aaaldrig ätit det innan. tog det i min sallad för jag tyckte det såg gott ut, fastna direkt. Det där salta och sega att tugga på, MH! Yummie in my tummie!

Lilla magen då. Tycker själv den ser gullig och rund ut på bilden ovan, tog den imorse innan jag gick till jobbet. Men i verkligheten känns den formlös? Och mjuk... Har ingen utåtbuktad navel heller för den delen. Eller att den är slät. Så den är fortfarande mjuk och go. Känns som om jag bara ätit skräpmat och slutat träna haha. Men vissa dagar både ser och känner jag mer gravid än andra? Well well, inget är som väntans tider. Och jag är SÅ glad och tacksam över att få må så här pass bra, och att allting ärr bra med min lilla älskling B. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0