Preggers & burgers


Älskar min tisha, känner mig tuff & cool i den.  
 
Förra veckan när jag hade min lediga dag innan helg så hängde jag med min fina mamma. Vi var på Lingon Food & Friends och åt deras fantastiska burgare med den gudomliga pommen. Om jag har några cravings så är det allt som är flottigt. Pomme, pizza, hamburgare, chips och dipp. Skulle kunna äta det varje dag. Jisses. Men det ska det bli ändring på. Från och med idag ska jag försöka motstå de värsta onyttigheterna och börja äta bättre. Det jag nämnt ovan är egentligen bara dumheter, det klarar jag mig utan! Vill inte dra iväg med allt för mycket +kilon nu bara för att jag är gravid. Wanna stay healthy and strong!

Efter lunchen då så tog vi en runda på stan. Spanade in bebiskläder, till flickor. Åh. Det ska jag inte sticka under stolen med, det är ju faktiskt betydligt roligare att handla kläder åt en tjej! Det utbudet är betydligt mycket större. Och vad vi ska matcha då, jag och lilla B. Åh. Längtar något fruktansvärt efter henne nu. Hoppas tiden rullar på i skaplig takt heh.. 

Nu ska jag strax ta och göra mig iordning. Är äntligen ledig idag efter min jobbhelg, så tog mig en fet sovmorgon, frukost framför tvn och har bara slappat fram tills nu. Ska ner på stan en runda och sedan bege mig till Soulsis & tjejerna. Jag ska göra iordning Amandas hår (resultat kanske kommer hihi) och så ska vi äta tacos och ha tjejmys. Det ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0