En ledig onsdag.

Hej!
Idag är det min enda lediga dag inför en helg med jobb. Blöh. Blev ingen spinning idag som jag tänkt. Men var så trött igår kväll så avbokade. Tur det. Sov till kl 11 idag, kroppen behövde det. Åt frukost framför tvn och tog det riktigt lugnt. Så skönt! Sen hörde min kära mamma av sig som också är ledig idag, så vi tog en sväng till Mirum. 


The look of today and my hot mama and grandma to be. ♥
 
Vi strosade omkring lite i affärerna och tog sedan en sen lunch på bästa sushi stället i stan enligt mig, Bamboo Sushi Thaiwok. Deras sushi är sååå god. Vågade mig på mamma-sushi idag. Har varit lite larvig för det, men det var ingen fisk alls med så jag provade! Det var SÅ gott. Alltså jag ÄLSKAR sushi. Skulle verkligen kunna leva på det hahah. Brukar annars ta deras bento med fyra avokadobitar, mmhmmm. Den är också himmelsk god! 


Alltså, titta på kvinnan ovan?! Min mamma är verkligen SÅ jävla snygg. Och bäst i världen. Så lycklig att jag har henne, och att min dotter kommer ha henne som mormor. ♥
 
När vi fått i oss maten så gick vi upp till Willys för att kompleterings-handla lite. Väldigt skönt att ha det gjort! Nu har jag några goda middagar framför mig. Det är verkligen det enda jag tänker på, mat. Jisses.. Och vilket väder det var idag! Sjukt. Blev för varmt med jackan som jag hade, fantastiskt. Det ska bli minst lika bra imorgon så jag och mamma bestämde att vi åker till Ågelsjön då efter mitt jobb för en långpromenad med hundarna, MYS!


Blå himmel och inte ett moln så långt ögat kan nå, me like it. 
 
Så väl hemma har jag bara slappat vidare i soffan. Kände verkligen att jag bara behövde vara idag. Inte något inbokat eller fara och flänga. Bara ta dagen som den kommer. Känner mig utvilad!
Adam är iväg och gör matteprov, så duktig min älskling! Väntar på att han ska komma hem. Då gör vi nog iordning chips & dipp till en film. Yepp, det är en sån kväll. Så sugen. Men först ska jag ta mig ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0