27.09.16

Hallå hallå!
Nu var det några dagar sedan jag kikade in här. Har inte hänt så mycket sen dess. Jobbat, tränat och sovit typ haha.. Jobbade i helgen som var och fram till idag. Imorgon är jag äntligen ledig och efter kvällspasset på torsdag går jag på min långledighet, fredag-måndag, WIHO! Det hade inte kunnat komma mer lägligt faktiskt. Det är ganska så intensivt just nu och det tar på alla mina krafter. Så idag för att tanka på krafterna så hämtade mamma upp mig efter jobbet. Vi köpte med oss sushi och åkte hem till dom. Bara hon och jag hemma, plus tjejerna. Riktigt mysigt! Då fick jag nya krafter. Hon är så jävla bäst min mamma, på alla sätt och vis. Hon skulle jobba och då åkte jag med henne in och nu är jag hemma. Ska iväg och träna, Indoor Walking - 45 min. Känns lagom idag då jag känner mig så så så seg. Men imorgon blir det en hel timme! 

Har fått mejl nu från skolan. Jag blev antagen till Svenska 3. Så ska plugga upp det för att sedan söka till Förskolelärarprogrammet. Om det blir nästa år eller året efter det spelar ingen roll, nu är bollen i rullning iallafall. Känns dock lite pirrigt då jag kommer gå upp i tid och jobba 100%. Kursen är på distans så jag måste verkligen ha disciplin. Blir nervös men samtidigt taggad! Känns så skönt att ha en plan.. 

Efter träningen ska jag hem och fixa middag, ta en lång dusch och slänga mig i soffan. Ska poppa popcorn och bara vara. Kanske fixa naglarna om jag känner för det? Fet sovmorgon imorgon, löve it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0