16.09.16

Hej!
Den här arbetsveckan har varit hektisk. Blivit totalt psykiskt utmattad haha. Så min lediga helg kunde inte komma mer lägligt. I tisdags så hade vi personalmöte. Fick då reda på att jag kommer gå upp i timmar och jobba heltid, alltså 100%, vilket känns fantastiskt! Kommer bli stor skillnad på lönen. Har redan planerat in en resa med soulsis till nästa sommar och bokat in en trip till Ullared med min Nicole som blir av i oktober, wiho! Fan vad jag ska unna mig mohaha. Fick även reda på att jag kommer bli kontaktperson åt en boende. Vilket känns lite pirrigt, är så van vid att vara vikarien som gör sitt jobb och sedan går hem. Kommer bli mer ansvar nu, spännande! 

Igår efter jobbet så åkte jag hem, tog en powernap och sedan begav mig iväg för att köra ett Indoor Walking-pass. Mamma fick halsont så var tvungen att åka själv. Tvekade innan då jag var tvungen att ta bussen ut och allt kändes krångligt. Men hade verkligen bestämt mig och känslan efteråt var fantastisk! Efter en dusch och middag somnade jag som en klubbad säl. Hade riktigt svårt att gå upp imorse och kom en kvart försent till jobbet. USCH. Sämsta sättet att börja dagen på. Fick vara på en annan våning också som jag inte alls är van vid. När klockan slog fyra så var nog ingen gladare än mig. Köpte med mig sushi hem och somnade på soffan. 

Nu väntar jag in min soulsis som är iväg på bio, blir sleepover här! ♥ Vi ska bara mysa och umgås. Kan inte få ner i skrift hur jag känner angående att inte behöva ställa något dumt alarm ikväll. ÅH! Ska sova ut och äta lång frukost framför nyhetsmorgon och sedan bege mig ut på en rejäl powerwalk. Imorgon kommer Nicole och förhoppningsvis Marie hit på myskväll, som jag saknar dom!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0