11.09.16

Söndag idag och äntligen är min arbetshelg över! När jag kom hem idag så tog jag mig en powernap, välbehövligt idag också. Efter den så var det bara att tagga till och svira om till träningskläder. Mamma kom och hämtade mig och vi körde ett 45 minuters Indoor Walking-pass. Sedan bar det av hem till min finaste soulsis som varit i Italien, som jag saknat henne! Hon slog på stort och hade dukat upp med kräftor och massor med gott tillbehör. Snacka om att jag blev överraskad, och inte nog med det så hade hon köpt med sig en present till mig?! Alltsååå. Min allra finaste! ♥ Nu ska vi strax se en film och mysa vidare. Blir en sleepover. 
 
Det känns fantastiskt att vara ledig imorgon. Då ska jag ner på stan och äntligen få min mobilskärm lagad. Sen ska jag behandla den som en bebis, sån himla tråkig och onödig utgift.. En roligare sak att shoppa imorgon blir skor, hoppas jag hittar några fina. 
 
Hon är verkligen bäst, min soulsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0