04.09.16

Hello!
Tänk att vi redan är inne i september nu?! Sjukt vad tider rullar iväg. Har jobbat fredag-tisdag och det känns i hela min kropp. Så himla trött. Men i onsdags när jag var ledig så var jag barnvakt åt min lilla kusin Liman (Liam heter han ju men då vi har en till i familjen får han heta så haha) och vi begav oss hem till Amanda och Julia. Barnen va SÅ söta mot varandra och lekte så gott de kunde haha. Vi var ute en stund och köpte sedan med oss lunch hem. När båda barnen sov så passade vi på att prata massa skit. Min älskade soulsis, you are the best!


Min lille kusin, fina Liam. ♥
 
I torsdags så hade jag ett kvällspass kvar och sedan hela fyra dagars ledighet att se fram emot. Förmiddagen bestod av shopping och häng även då med Amanda. Hittade mycket fint! Har hängt massor med Amanda de senaste dagarna. Me like very mucho. I fredags så var vi på förfest tillsammans och hade tänkt o gå ut men det blev inte så, lika bra det. Igår så hade vi bakishäng-deluxe hemma hos mig. Älskar sånna dagar! Det är även tänkt ikväll att jag ska hem till min lilla soulsis hiho. Blir sleepover där. Får se vad vi hittar på imorgon då! 


Bild från i fredags. Ny outfit, love it!
 
Springer lite i tvättstugan nu. Har inte tänkt o göra så mycket mer. Känner mig förkyld och allmänt risig typ lol. Blir perfekt med en myskväll hos Amanda & Julia. De har badkar så ska ta mig ett varmt dopp. Minns inte senast jag badade haha? Kanske knäpper några bilder och bjuder på ett inlägg sedan. Sånt som märks. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Soulsis ❤️

Älskar att hänga med dig ❤️ Världsbäst ❤️❤️❤️

Svar: Du som är bäst, soulsis ❤️❤️❤️
Josefin Åman

2016-09-04 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0